2024. március
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Vegán alaprántotta

Vegán alaprántotta

Hozzávalók:

  • 1 kisebb bögre csicseriborsóliszt
  • 1 csomag füstölt tofu
  • 1 kisebb bögre víz
  • 1 ppohár vegán „tejföl” (opcionális)
  • púpozott evőkanál sörélesztő pehely
  • Fél teáskanál fekete só
  • Feketebors ízlés szerint
  • Kurkuma
  • Kókuszzsír

Elkészítés:

A csicseriborsóliszthez hozzáadom fűszereket. (Megjegyzés: rántottát lehet csak csicseriborsólisztből, vagy csak tofuból és vegafölből is készíteni. Utóbbi a hamis tojásos nokedlihez állaga miatt jobb. De lehet mixelni a kettőt, ahogy én is tettem. ) Sima sóból kevesebbet rakjunk, a feketesó miatt, aminek a tojásos ízt is köszönhetjük. Kurkuma szép sárga színt ad és egészséges is. Hozzádunk annyi vizet, hogy olyan állagú legyen, mintha tojás lenne. A tofut összetöröm villával, hozzáadom a masszához. Serpenyőbe rakok kis kókuszsírt és ugyanúgy készítem, mintha hagyományos tojásrántotta lenne. Lehet „egészben” is sütni, nekem az volt a lényeg, hogy darabos legyen, mert hamis tojásos nokedlihez készült. (Lásd következő recept)

Vélemény, hozzászólás?